joi, 19 noiembrie 2009

pui cu sos dijon


Sambata seara, Floricel s-a intors de la Budapesta si mi-a cadorisit 2 feluri de mustar Dijon :D si cum mai aveam un mustar din Real luat m-am gandit ca pe duminica sa incerc ceva:D si am folosit:
  • 1 piept pui dezosat
  • 2 linguri mustar Dijon
  • 1 lingura smantana 
  • 1 ceapa 
  • 500 ml supa de pui
  • sare, piper, ulei de masline

Am calit ceapa taiata pestisori in ulei si pe urma am pus puiul taiat bucati peste ceapa sa se rumeneasca, cand s-a rumenit binisor am adaugat supa de pui , cam jumatate si am lasat sa fiarba, apoi am adaugat mustarul:P si am lasat ca sa mai fiarba, in caz ca puiul nu este bine fiert si sosul a mai scazut mai adaugati supa de pui:P, iar la sfarsit daca va place adaugati si smantana (inainte incercati separat putin sos cu smantana)si condimentati. eu am facut doar de proba, caci nu stiam daca Sica o sa manance "ciudatenii"(asa le numeste el) si am facut doar 2 portii, pe care le-am servit cu cartofi fierti :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu