marți, 20 octombrie 2009

tarta delicioasa cu mere si pere


si ca meniul sa fie complet am facut si o tarta, din lipsa de ocupatie, si ca sa ma mai indeletnicesc cu arta dulciurilor, pentru ca inca sunt incepatoare
am folosit 3 oua, 1 pachet de unt, 250 g zahar, 230 g faina, 1 lingura de ulei, sare, o esenta de vanilie , vreo 3 mere si 2 pere :)
am pus intr-un bol, ouale, zaharul, untul,faina si esenta de vanilie si le-am mixat bine :), apoi am luat o tava de tarta, cu diametrul de 28 de cm , am uns-o cu ulei si am tapetat-o cu faina, apoi am pus compozitia in tava, am curatat merele si perele si le-am taiat in 6 fiecare, si le-am pus in aluatul din tava, apoi am bagat tarta in cuptor pentru 30 de minute :) dupa ce s-a racit m-am gandit sa o acoper cu frisca, ca sa nu fie prea seaca, desi unii din oaspetii preferau fara frisca.
din 3 linguri de zahar si 6 de smantana dulce + un intaritor de frisca am creat frisca, bineinteles cu mixerul cel nelipsit :) si am ornat frumos cu visine din visinata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu