marți, 1 decembrie 2009

prajitura cu mar si nuci grabita

stiti eu tot timpul cand ma apuc sa fac ceva dulce in bucatarie ma simt de parca pierd ultimul accelerat...n-am liniste nici o clipa....si tot timpul cand fac prajitura cu mar tot altceva ma trezesc sa schimb in reteta...depinde de stare...asa ca de data aceasta am pus asa:
  • 2 oua
  • 7 linguri de zahar
  • 1/2 pachet unt
  • 3 linguri ulei
  • 7 linguri de smantana dulce
  • faina cat cuprinde
  • esenta de rom, 1 praf de copt
  • 1 kg mere
  • nuca macinata 

si le-am mixat toate ingredientele bine bine , iar merele le-am curatat si dat pe razatoare. am facut o coca sfaramicioasa,din care am intins 2 foi :) am dat prima foaia la copt pt 10 minute si apoi am pus nuca macinata amestecata cu merele stoarse de sucul lor:D si deasupra am pus cealalta foaia si am tinut la cuptor pana s-a rumenit bine si a trecut testul scobitorii:D a iesit pufoasa ca am pus unt:D de obicei pun ulei mai mult:D nici prea grasa nu e bine:D ca "mananca" multa faina:D(a mea a iesit nu foarte dulce ca in am uitat sa pun zahar in mere:D )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu