joi, 12 noiembrie 2009

ardei umpluti cu pui si orez

A fost prima experienta a mea cu ardei umpluti cu pui, imi zisese mama odata ca s-a giftuit cu ardei cu o asemenea umplutura si ma gandeam sa incerc si eu, ca urma sa am o sumedenie de musafiri si daca iti ies multi te-ai scos. Am sa insir ingrendientele :D
Ingrediente:
  • 1 kg piept pui dezosat
  • 15 ardei galbeni
  • 1 conserva rosii decojite
  • 150 g orez
  • 1 sticla bulion  de casa(suc rosii)
  • 2 oua
  • 3 cepe 
  • patrunjel verde, sare si piper, faina, smantana
 Am taiat pieptul bucati mai mici si l-am maruntit cu robotul, apoi am tocat legumele in robot, cepele cu rosiile si patrunjelul; intr-un bol am mixat carnea de pui cu orezul clatit si cu mixul de legume si oul :). Am umplut ardeii si i-am asezat intr-o oala de 6 litri si i-am acoperit cu apa, si am adaugat sare si i-am lasat la fiert, spre final am facut un sos din faina si niste bulion si l-am turnat peste ardei:D prin ingrosare s-a format un sos :) am uitat sa mentionez ca am mai pus si niste cimbru ca sa aiba gust, (mie mi-a iesit cam multa compozitie si am mai mers sa cumpar ardei :D si a trebui sa ii fierb in 2 cratite :D) la sfarsit au fost fff buni:D pe la 4 dimineata toata lumea manca ardeii mei care au fost deliciosi:D i-am asezat intr-un vas yena si i-am dat la microunde (nu am aragaz cu cuptor :(((((() cam 5 minute :D pofta mare si spor la gatit! SFAT : Nu tocati prea marunt puiul ca o sa fie cam seci ardeii :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu