joi, 5 noiembrie 2009

ciocolata de casa


m-am chinuit si eu cu o reteta ce o pot face simplu si nu necesita cuptor, caci momentan nu am , doar microunde am, si cum o mancare copioasa poftea un dulce pe masura am incercat sa fac o ciocolata de casa pe gustul lui Floricel si al lui Marius. am consultat mai multe retete si pana la urma am facut cum am vrut. am folosit 150 ml de apa si 400 g de zahar :) si le-am lasat sa fiarba pana s-a topit zaharul si s-a ingrosat siropul, apoi am luat cratita jos de pe foc si am aruncat in sirop cam o cana de lapte praf, si a iesit cam subtire si am mai pus lapte praf pana s-a ingrosat cat mi-a convenit mie:D si am  mai adaugat si putina esenta de vanilie, am luat 2 linguri din amestecul alb si in restul am adaugat 1 plic de cacao de 50 g :P si vreo 80 g de unt :), am pus compozitia intr-un recipient, in care am intins o folie alimentara si am dat la rece pana a 2 -a zi si am taiat cubulete :) a fost foarte buna, n-a mai ramas nimic :D

Un comentariu:

  1. Foarte buna mai ales dupa ce a mai stat un pic si sa intarit , merge cu cafea fara zahar dimineata , si gustul era mai bun ca la mama Natasha

    RăspundețiȘtergere