joi, 12 noiembrie 2009

bors de sfecla

sa va spun cum m-a cucerit pe mine viitoarea mea cumnatica de la suceava in primul concediu petrecut la ea acum vreo 2 veri. pur si simplu cu o ciorba de legume, in zona aceea numindu-se bors, si i-am cersit si reteta chiar daca altii nu ma luau in serios cand spuneam ca este o mancare racoroasa de vara sau hidratanta de iarna:D :P, am folosit 1 sfecla rosie, si

legumele obisnuite pe care le arunci intr-un bors: vreo 2 cepe, 3 ardei, pastarnac, patrunjel radacina, telina, morcovi, vreo 3 cartofi, 1 canita de orez, piper, sare, 1 plic bors magic(sau bors natural daca aveti),1 lingura bulion si smantana  :D. in primul rand pui sflecla la fiert in coaja, iar legumele, le cureti si le toci marunt, eu le-am mixat in robotul de bucatarie :P apoi le pui la calit in vre-o 2 linguri de ulei si pe urma adaugi lingura de bulion si apa:D(la latitudinea fiecaruia - depinde cat bors vreti sa faceti - eu am facut o oala de 6 litri) lasi sa fiarba, adaugi cartofii taiati cubulete si orezul dupa ce l-am clatit sub un jet de apa:D si le lasi sa fiarba, cand a fiert sfecla o cureti si o dai pe razatoare apoi o adaugi in oala impreuna cu celelalte legume si adaugi plicul de bors :D si mai lasi sa dea un clocot iar la sfarsit in farfurie o garnisesti cu smantana ;) poza pe care o atasez este chiar de la cumnatica mea, Cristina:D borsul a iesit excelent! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu