joi, 26 noiembrie 2009

pere in vin cu inghetata

Si ca masa sa fie completa am mai facut un desert rapid :D si buuuuuuuun (reteta am vazut -o la TVR2 parca demult facuta de 2 bucatari dar eu am adaptat-o dupa mine)Am facut cam pentru vreo 4 persoane:D si am avut nevoie de :
  • 4 pere coapte
  • 150 ml vin sec alb
  • 150 ml apa
  • 2 linguri zahar pudra(merge si cel normal :P)
  • 2 batoane de scortisoara
  • inghetata vanilie
Cureti perele de coaja si le tai in jumatate longitudinal, apoi pui vinul la fiert cu apa si scortisoara si zaharul pana se topeste zaharul , sa se faca asa un sirop:D si pui perele sa fiarba in sirop, cand is gata le lasi sa se raceasca si pe o farfurie le asezi alaturi de 2 globuri de inghetata si dupa preferinte, in reteta originala se macina piper proaspat pe pere(eu am incercat si e putin spicy:D) Pofta mare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu