miercuri, 29 iunie 2011

Vitel inabusit cu legume

N-am mai postat de mult timp, dar o  sa o fac incet si sigur :). Azi am sa trec in revista o mancare ce-o face mama si imi place de numa'.Am primit o bucata de carne de vitel si m-am gandit sa o fac in stilul mamei, a iesit o delicatesa.Am folosit:

  • o bucata de carne de vitel(cam 1-1,5 kg)
  • 4 cepe mari
  • 1 morcov mare
  • 2 rosii medii
  • 1 ardei galben
  • 3 cozi de ceapa verde
  • patrunjel
  • sare
  • piper rosu boabe si pasta verde de piper
  • 1 lingura pasta de rosii
  • boia de ardei 
  • foaie dafin
  • ulei
  • apa
Curatam ceapa, o spalat si o tocam marunt, morcovii ii taiem rondele, ardeii cubulete:
 Carnea o taiem cubulete mai mari

 Rosiile se taie felii, de preferat sa fie decojite inainte, nu ca mine :)) nedecojite, ca raman cojile in mancare

 Se pun ceapa si morcovii la calit in ulei, nu foarte mult ulei si se adauga si putina apa, sa iasa inabusit nu ars ca nu face bine la ficat, apoi cand scade apa putin adaugam boia si lasam sa se caleasca.

 Adaugam carnea cubulete si lasam sa se caleasca cu legumele.

 Apoi se adauga rosiile, si putina apa

 Se fierbe la foc mic, amestecand din cand in cand, iar daca apa scade se completeaza cu apa fierbinte, apoi, cand e aproape fiarta carnea se adauga cozile de ceapa verde tocate, si foi de dafin, piperul rosu.Dupa ce a fiert carnea adaugam pasta de tomate diluata in apa rece si pasta de piper verde, si sare.
 La final patrunjelul tocat se adauga si el si mai lasam sa dea un clocot.



 Se serveste cu garnitura de cartofi piure si muraturi. Eu am servit cu gogonele ca-si sunt preferatele mele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu