miercuri, 29 iunie 2011

Tort tiramisu

Mai am o idee de tiramisu pe blog dar acesta l-am facut mai diferit, ca am incercat o reteta a unei matusi, si de fiecare data mai modif cate ceva la tiramisu :) astfel incat nu-mi iese niciodata la fel.La acest tort am pus:

  • 400 g.piscoturi
  • cafea naturala cam 2 cani :)
  • 500 g. crema Mascarpone
  • 200 g smantana dulce
  • 4 galbenusuri
  • vreo 10 linguri de zahar
  • esenta rom
  • cacao.
Se face o cafea destul de tare, ideal ar fi espresso....dar ne multumim cu ce avem. Se lasa cafeaua la racit. Apoi galbenusurile le frecam bine bine cu  zaharul intr-un bol, sa nu fie din metal si cu o lingura de lemn, exact ca la maioneza, cand s-a topit zaharul(putem folosi si zahar pudra) incorporam treptat crema Mascarpone. Smantana se bate ca pentru frisca si se amesteca cu galbenusurile, adaugam esenta de rom.Pentru asamblare am folosit inelul de prajituri. Am rupt piscoturile in 2 si le-am imbibat bine in cafea, si le-am pus: un rand de piscoturi, unul de crema si un strat de cacao, si tot asa pana ce am terminat de asamblat, acoperind tot cu cacao.



 Se da la rece cateva ore! Am ornat cu aschii de ciocolata alba :) Pofta buna!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu