miercuri, 29 iunie 2011

Prajitura cu mar cu aluat fraged

Azi sunt Sfintii Petru si Pavel si ieri am facut o prajitura pe gustul tuturor :D rapida si simpla.

  • 1 kg mere(ale mele au fost rosii si nu verzi)
  • 2 oua
  • 10 linguri smantana dulce
  • 10 linguri ulei
  • 10 linguri zahar
  • 3 linguri gris
  • zahar pudra
  • scortisoara
  • faina
  • 3/4 praf de copt
Se spala merele si se curata apoi se dau pe razatoare si se amesteca cu scortisoara(dupa gust)




 Smantana, zaharul, uleiul si ouale se bat bine pana se topeste zaharul.





 Aici am adaugat deja putina faina, am scris faina mai sus deoarece nu este o cantitate exacta, cat cuprinde, depinde cum va place mai moale sau mai tare, sa se poata prelucra.Am adaugat si praful de copt.
 Faina am dat-o prin sita ca iese mai pufos aluatul asa.

 Il mai modelam pe masa cu faina pana obtinem consistenta dorita, eu l-am impartit in 2 foi si am prelucrat-o pe fiecare separat.Pe cea de dedesubt am intins-o ca aluatul de pizza in tava.

 Nu am stors merele ci am adaugat 2-3 linguri de gris de-asupra aluatului.Apoi am pus merele si am pus ultima foaie, pe care am rulat-o cu merdeneaua :D Am intepat prajitura cu furculita. Am uitat sa precizez ca tava mea are 30/40 cm.
 Am lasat-o la cuptor vreo 45 de minute la vreo 180 de grade.Al meu e electric, l-am preincalzit inainte vreo 5 minute.Facem test cu scobitoarea. Cand o scoatem o pudram cu zahar pudra!
 Pofta buna!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu