miercuri, 2 decembrie 2009

spaghetti cu ton si sos de rosii

in seara asta.....am zarit prin frigider 2 conserve de ton...si le-am pus gand rau :D si uite-ma ca m-am apucat de facut un sos nou cu ton, nu ca cel pe care-l fac de obicei si hai sa etalez ingredientele pentru aceasta reteta usoara, insir ingredientele pentru 4 persoane:D :
  • 1 pachet de spaghetii
  • 2 conserve ton (Marco Polo e delicios :P)
  • 1 cutie de rosii (conserva)
  • 3 cepe mari
  • 2 ardei mici
  • 4 catei de usturoi
  • ulei, sare, piper, pasta de ardei iute Eros Pista, rozmarin

Am pus spaghetti la fiert conform instructiunilor de pe pachet(oricum nu am fost incantata de ele pentru ca nu erau de la Barilla :( ) si concomitent cu fierberea lor am facut sosol, am taiat cele 3 cepe si usturoiul si le-am mixat cu blender-ul :) si le-am pus la calit in ulei....daca rosiile din conserva is mari le pui si pe ele la mixat in blender :) daca nu, le adaugi dupa ce ai calit ceapa in cratita si mai pui putina apa :) ca sa poata fierbe vreo 10-15 min :) dupa ce a fiet se pune tonul din conserva , stors de apa sau de ulei si se mai lasa vreo 5 minute la fiert, spre sfarsit se asezoneaza cu rozmarin , sare, piper proaspat macinat si pasta iute de ardei :) (Eu am pus cam multisor rozmarin si a iesit cam aromat:D dar buuuuuuuun)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu