vineri, 16 octombrie 2009

ciorba de perisoare


chiar azi e vineri, si sora-mea vine acasa, mereu rupta de foame iar eu, ca sora buna trebuie sa o astept cu ceva buuun , de aceea sper ca o sa ii placa ciorba de perisoare pe care am s-o fac, si mai vad eu ce.
am pus apa la fiert, si m-am apucat sa curat vreo 5 morcovi si 2 cepe :) si vreo 2 gogosari ;) niste radacina de patrunjel si niste telina:) , dupa ce le-am curatat le tai marunt sau le dau pe razatoare, depinde cum vreau :) (imi plac cat mai fin) si le arunc in apa clocotinda adaugand sare si piper verde boabe ;). in timp ce legumele mele fierb m-am apucat sa fac perisoarele. am folosit cam 500 de grame de carne tocata de porc, in care am pus piper alb si negru, sare, vegeta :)(nu sare de vegeta), 1 ou, 3 linguri bulion, patrunjel verde tocat marunt si cam 100 g de orez :)(spalat), le-am amestecat cu o spatula de lemn si am inceput sa fac bilute mici :) pe care le-am pus la fiert in apa clocotinda. cand au fost gata fierte am adaugat ciorbei bulion de rosii dupa gust, sare, si zarzavat de la borcan(pus de mama pentru iarna); iar la final am adaugat si verdeata(patrunjel) :P nu-i asa ca e bun? si poti sa adaugi si smantana in farfurie :)

Un comentariu: